mandag den 26. oktober 2009

Lidt strikkenyt..

Der sker ikke så meget her for tiden! Jeg får strikket en lille smule, men med alle de forskellige projekter jeg har gang i, blir det kun til en lille del, af færdige projekter.


Men det er sådan det skal være for mig, for strikkelysten er ikke lige stor hver dag. Og med hænder der driller, skal der være mulighed for lidt af hvert, og ikke mindst humøret spiller en kæmpe rolle. Feks, har det taget mig rigtig lang tid at strikke mønsterborten på Johanna Maria, for med en masse tankemylder i mit hoved, kan jeg bare ikke strikke sådan en mønsterpind uden hele tiden at skulle kigge på diagrammet.
Nu hvor jeg er videre efter mønsterborten, kører det bare derud af. Nu er det tvstrik igen.. :o)

1 kommentar:

  1. Det er godt at have flere projekter i gang. Så er der altid et , der passer til ens humør :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...