lørdag den 10. oktober 2009

Sikke noget skrammel :-)

Nu har jeg jo lige hentet det skønne kit til Johanne Maria sjalet.. Og så mangler jeg en strikkepind.
Altså ikke oss', som om det er træls. Men det er ikke muligt at slå mange masker op på en 60 cm pind, så jeg gider ikke engang prøve om det kan lade sig gøre!

Men når nu jeg ikke kan komme i gang med sjalet, skulle jeg måske så se og få gjort noget ved alle de småprojekter jeg er i gang med... :O)
Jeg er også i gang med vasketøjet. 6 maskinerfuld tøj er slæbt i vaskekælderen, så deeeet....
Og jeg har kogt æblemarmelade tilsat pistacienødder, som skal i glas.
Jeg keder mig ikke sådan en lørdag eftermiddag, endda i mit helt eget selskab :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...