tirsdag den 9. februar 2010

Feriekreativ..


Jeg holder jo ferie, og ih, hvor er det skønt! Jeg prøver nu på at glemme det møde som skal afholdes på mandag. Jeg sidder lige nu og lyver for mig selv, for selvfølgelig kan jeg ikke glemme det, men jeg kan fortrænge det. Og det forsøger jeg at gøre, ved lige præcis kun at gøre det som gør mig glad og tilfreds med livet som det er lige nu. Gøre det tilladeligt for mig selv, for der er jo, i hverdagen, ikke andre at tænke på eller i hvertfald tage hensyn til!
Jeg er aktiv også, for det gør mig også glad og tilpas, at jeg ved der er styr på det i skabe og skuffer. Planen er at nå gennem alle rum inden ferien er omme.. Får se om det holder stik.
Men kreativiten overskygger, og det ses så i mit hjem. Alle vegne er der tegn på kreativitet, og det kan faktisk i sig selv få mig til at smile. MEN... Det gør mig også en smule distræt, for jeg får jo ikke gjort noget færdigt! Jeg har adskillige igangværende projekter, og i dag er jeg så kommet frem til, at der skal ryddes godt og grundig ud i de projekter. Nogen skal gøres færdig mens andre hylles op og garnet bruges til andre projekter, eller i første omgang puttes på det lager, som bare vokser og vokser :-).
Men inden jeg skal ha fundet det hele frem, sætter jeg mig lige med en kop kaffe, og kigger lidt mere på de hæklede blomster jeg har gang i. ;O}
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...