tirsdag den 9. februar 2010

Pyhaa, de UFO'er..


Der er UFO'er over det hele synes jeg. Og så er det vel egentlig heller ikke værre! 19 styk blev det til, og så tillader jeg mig at skrive plus det løse, for der er altså mere, men det er ikke noget sådan særligt!! Hmm, eller hva? Nej, og dem der ikke er med på billedet her, bliver hyllet op.. Bla. livstykketrøjen fra Geilsk. Jeg gik i stå ret hurtig efter jeg var startet, noget med noget der ikke stemte da jeg nåede halsudskæringen, og ret mange havde problemer dengang, men jeg har aldrigt fået startet op igen, og nu hyller jeg den op igen!
Der er sorteret i de UFO'er her. Nogen er lagt fra til tvstrik, for det er præcis derfor de fleste blev lagt til side, enten kunne jeg ikke strikke til tv længere, eller var det blevet for stort til busstrik.
Men nu skal der gøres noget ved!! :O)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Uha, der ser ellers ud til at være mange lækre ting i mellem, glæder mig til at se noget af det færdigt.

    SvarSlet
  2. Hold da op, der er da noget at gå i gang med :-)
    Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...