onsdag den 19. maj 2010

AV for sulan...


Jeg siger ikke ret mange ord i dag! Det kan godt lade sig gøre. Og lige præcis af den grund at jeg har sindsygt ondt! I nat måtte jeg op og spise et par Pamoler inden der faldt en smule ro på igen. Jeg vil ikke, absolut IKKE ønske det, for selv den værste fjende! Dem af os, som har ventet og født børn ved hvad jeg taler om, når jeg siger hæmorider kan gøre ondt, gøre ondt som ind i f..... Jeg har bare gået ALT for længe med det, for det er en af de dumme ting at gå til læge med, for.... Hmm, hvem synes det er sjovt at skal synes i dén ende?
Summasummarum, så blev det SÅ meget for meget for mig i dag, at jeg frivilligt ringede til lægerne i morges, og fik heldigvis en tid rimelig hurtig. Akut tider kalder de det! Jeg vil ikke komme nærmere ind omkring besøget hos lægen, men bagefter da jeg gik forbi Føtex, følte jeg absolut ingen skam ved at give mig selv denne fine orkidé, for den har jeg ved gud fortjent!!! AV siger jeg igen og igen og igen.... Forhåbentlig bliver det bedre lige om snart, ellers..........

5 kommentarer:

  1. Av av rigtig god bedring. Håber snar du får det bedre for det gør nas.

    SvarSlet
  2. Tror da helt si´kkert du har fortjent en orkidé.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Du kunne sagtens have fortjent 2 eller måske endda 3, kan kun forestille mig hvor øv det må være at have problemer i den del af kroppen. -så er det måske ikke det værste at have bøvl med hovedet alligevel. ;o) Jeg ønsker dig en rigtig god dag trods alt.

    SvarSlet
  4. Tak Marianne. Jeg er allerede i bedring, men for pokker ja, det gør SÅ nas!

    Tak margith. Knus til dig også :-)

    Tak puttenings. Jeg havde afgjort fortjent hele vognen, men fandt den smukkeste og tog den med mig hjem ;o) Jeg vil altså hellere bøvle med hovedet, end r.... ;O) Men jeg bøvler jo alligevel med begge dele, øv for os!! Også en god dag til dig :-)

    SvarSlet
  5. God bedring! Kan godt forstå du skulle have en orkide med hjem.

    Jeg har en award liggende til dig :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...