mandag den 17. maj 2010

Sæt i gang dame..

 

Der skal ikke herske tvivl om, at jeg har en helt masse at give mig til. Og det er bestemt ikke noget der foregår her fra computeren, men Gitte her, sidder altså stadig i slaskebukser og med morgenhår. En dum dag siger jeg til mig selv! Men hvem gør det til en dum dag? Jeg blev endda enig med Vivi om, at det var en god dag, og det var kl 10! Og jeg gjorde det klart at nu skulle jeg også i bad og ud og ha noget luft! Og klokken er lige ved 13 nu. Jeg prøver at retfærdiggøre ved at sidde og hækle lidt. Der skal farve på nu! Selv neglelakken matcher og på badeværelset står læbestiften. Helle viser sine pink negle i dag og en skøn hårfarve. Den kulør havde jeg vist i sommers. Og har nu den største lyst igen, men så dur det altså ikke jeg bliver siddende her! Jamen, det er jo stadig en dum dag.. Faktisk fælder jeg en lille tåre ind imellem, men det lysner nu. Jeg vil rejse mig og komme i bad og ud og gå en tur i det skønne vejr!


 
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Sikke fine negle du har :)
    Din hexagoner er også dejlige - skønne farver.
    Du må i bad - farve hår - ud i verden Gitte - det er så svært at bevare det dårlige humør, hvis man lige selv orker at tage bare et par små skridt ud i verden :) Jeg ved, hvad jeg taler om ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...