fredag den 27. august 2010

Et lille pip..

Jeg er her endnu!
Jeg er da kreativ hver dag, mere eller mindre. På den ene eller anden måde. Jeg er i behandling nu for en depression, endelig. Jeg har fornemmet symptomerne længe, men synes at mene, det kunne jeg selv klare, og jeg er jo også afsted næsten hver dag til de tilbud kommunen har tilbudt, men til sidst var jeg nødt til at kaste håndklædet i ringen og min læge satte mig i medicinsk behandling med det samme. Jeg er på en måde lettet. Nu kan det kun gå den rigtige vej!

Og mon ikke det snart er tid til at 'flashe' noget af det som jeg har fået lavet.
Det må lige vente lidt med billeder indtil jeg har lært at tage ordentlige billeder med min nye telefon. Indtil da får I billedet af en rigtig sød lille hæklet gris fra Sebra Den får mig til at smile, den lille grisebasse :-)

5 kommentarer:

  1. Godt Gitte - at du er kommet i behandling. Du kan jo komme ud af den igen.
    Dejlig grisebasse!

    KH Siffe

    SvarSlet
  2. Dette kjenner jeg til selv.
    Lykke til videre og må det gå rette veien raskere enn raskest! :o)

    Ha en flott helg!

    SvarSlet
  3. Det lyder godt.
    Nogle gange må vi ha hjælp også fra kemien.

    SvarSlet
  4. been there, doing that, på 7. år ca. God bedring, og husk det hjælper sommetider at smide med håndklæder :)

    SvarSlet
  5. Godt gået!
    Nogen gange er det sværeste at bede om hjælp.
    Så held og lykke med det første skridt i den rigtige retning.

    Knus herfra.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...