mandag den 6. september 2010

Hellere kælling end kylling..

Der reflekteres, der sorteres, der bearbejdes.. Jeg er i bedring, på rette spor tror jeg selv på, og i den forbindelse har jeg brug for mennesker som holder af mig, uanset hvad jeg siger og hvad jeg gør. Jeg har brug for opbakning, jeg har brug for støtte og ikke mindst har jeg brug for at folk tror på, at jeg kommer ovenpå igen. Heldigvis er jeg nu så meget ovenpå, at jeg har mulighed for at sortere fra.... Og hvor det altså letter mit hjerte. Det jeg har valgt at gøre er, at læne mig tilbage i mig selv og sige, jeg har mit på det rene og så hellere være kælling end kylling. Jeg kan ikke blive ved!

Dette indlæg er egentlig bare brugt som en terapi for mig selv, og omhandler overhovedet ikke nogle af jer dejlige søde mennesker som læser med her. men giv da gerne jeres besyv med hvis I har lyst..
Jeg fik luft og nu vil jeg sådan set gerne videre med mit liv :-)

8 kommentarer:

  1. Det er altid godt at få luft, og du skal nok komme videre med dit liv:-) Knus fra AG

    SvarSlet
  2. Kære Gitte
    Jeg forstår dig, og hvis ikke der er andre til at lytte lige nu og her, hvorfor så ikke bruge bloggen ?!
    Du skal bare vide at du altid er velkommen, også selv om det "bare" er for at læsse af .... ;-)
    Jeg VED at du kommer ovenpå igen, men nogen gange er vi bare nødt til at dykke ned i skidtet igen, for at bearbejde det vi glemte i første omgang.... men det gør ikke turen nemmere, tværtimod .... når først man er kommet ovenpå efter en nedtur, så er noget af det værste skisme at skulle dykke ned igen... uff!! det er træls ... men de fleste gange er vejen op igen ikke så lang som første gang.
    Kærlige hilsener
    Lisette

    SvarSlet
  3. Sejt bogstavrim. :-)
    Det går over, helt sikkert. Og du kommer ovenpå igen. Men det tager tid, og det er godt, du ikke blot kan indse, det er vigtigt at få renset ud, der hvor der er behov for det, men at du også er klar over, du er nødt til evt. at handle.

    God fornøjelse med lettelserne af hjertet. :-)

    SvarSlet
  4. Søde Gitte.
    Det er da helt ok at bruge bloggen, når man har brug for det.
    Jeg sender dig mange knus og kram herfra. Og lover at du nok skal få flere når vi ses næste gang :-)

    SvarSlet
  5. I den proces du (og jeg) er i gang med, er man nødt til at sortere fra, desværre. Men så er det til gengæld de rigtige, der er tilbage.

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  6. Kære Gitte

    Netop dit indlæg viser du er på vej.
    Jeg bruger og har brugt min blog meget til at få mine tanker formuleret. Det er sundt.

    Undervejs i en sådan proces mister man - både dem der selv falder fra og dem man selv fravælger. Nogle vender tilbage og så er det jo muligt at tage imod ellersoge pænt nej tak.

    Giv dig selv et skulderklap og et kram fra mig ;-)

    Du er sej!

    KH Siffe

    SvarSlet
  7. Tak AG, jeg ved heldigvis at du er én af dem som kun vil mig det bedste :-)

    Lisette, tak for dine ord. Og heldigvis er jeg så meget videre, at vejen op igen lige præcis ikke er helt så lang.. Håber snart vi ses :-)

    ordene bruger jeg tit Jeanette. De passer i mange tilfælde :-) Jeg er klar til at sortere og lette mit hjerte, kan du tro. :-)

    Tak Tine.. Tak fordi du altid er så gavmild med dine krammer. Du kan tro jeg sætter pris på det :-)

    Ja Mette, vi må sortere, og nu håber jeg ved gud det er de rigtige der er tilbage hos mig, og dig :-)

    Tak Siffe, og du som er lige præcis lige så sej!! Jeg tror på det er en proces som er god for mig, med reflekteren sorteren osv. For mig giver det ligesom en mening, at få det hele til at hænge sammen.

    Krammer, klemmer og knusere til jer alle :-)) Jeres kommentarer er så dejlige at vende tilbage til.

    SvarSlet
  8. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..Ingen kloge ord herfra..Men respekt !
    Det er ikke en nem tid.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...