tirsdag den 21. september 2010

Løbetid..

I tror nok allesammen, at jeg overhovedet ikke laver noget som helst kreativt, når jeg overhovedet ikke viser noget frem her på bloggen. Men der må i altså tro om igen! Det er ikke det store og vilde der sker her, men en smule, og det der sker, skal ikke være for stort og med vanskelige mønstre osv osv, men det er sandelig lykkedes mig at strikke løbetid fra Geilsk. Den bliver helt sikkert et hit. Måske en to'er kommer på pindene, bare uden de der flapærmer. Dem er jeg ikke helt vilde med! Og lige præcis her lykkedes det mig også at misforstå opskriften, så de er ikke afsluttede helt som opskriften, men det er der nok ingen der ser.
Og det er faktisk ikke det eneste som er gjort færdig her, men resten står i solen og tørrer, så det må i vente med at se :-)

11 kommentarer:

  1. Den e r faktisk ret lækker :-)
    Hvad strikkr du så istdet for de små vinger ?

    SvarSlet
  2. Den er nemlig rigtig lækker :-) Både til nederdele og bukser.. Den næste har jeg tænkt bare at strikke lige op i stedet for. Altså uden løbemasker ved ærmerne. Tror det gør den godt! :-)

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig flot. Det kan godt være du har ret i, at ærmerne er lidt flappede :-)
    Glæder mig til at se, hvad du ellers har fået færdigt.

    SvarSlet
  4. Den ser da rigtig god ud, dejligt du fik den færdig.....blev størrelsen også god?

    SvarSlet
  5. Lækker og jeg synes flapærmerne er gode :-)

    SvarSlet
  6. Tak Mariann. Jeg bryder mig generelt ikke om puf og flapærmer eller vinger ;-), så den næste bliver helt sikkert uden.
    Ja, ikk Marianne. Tak. Tror da bestemt også det er en model for dig :-)
    Tak AG, ja, godt jeg tog mig sammen og den ikke endte som UFO :-) Størrelsen er perfekt!
    Tak Tina, den er stang smart til det hele :-)
    Tak Margith. Jeg kan også godt se at flapperne er fine med løbemaskerne, men... :-)

    SvarSlet
  7. Den er blevet rigtigt fin, og herfra hvor jeg sidder kan jeg ikke se nogen fejl på den :))

    Selv lidt har også ret, så selvom du ikke storproducerer, er det utroligt godt at høre at du nørkler i det tempo du kan. HEP på det ;)

    Jeg ønsker dig en god aften og sender knus
    Henriette

    SvarSlet
  8. Tillykke med din Løbetid, den er meget flot strikket og i en smuk farve. Den bliver da så god gør den :-))

    SvarSlet
  9. Hvor er det en flot løbetid du har fremstillet.

    Jeg kom tilfældigt forbi din dejlige blog og her vil da gerne læse med.

    God weekend.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...