tirsdag den 5. oktober 2010

Fister pulsvarmere og halsdims..


Jeg var total forelsket ved første øjekast, til strikkefestivallen på Fanø sidste år. Spottede det allerede uden for skolen, hvor Uldsund damerne stod. Mit største problem var simpelthen at vælge farver. Jeg kunne knapt vente til vi kom i sommerhuset med at starte på sættet, men uha uha, jeg havde jo købt flere skønne kits, og alle var lige spændende.. Dette kit kom så egentlig til at ligge i UFO kurven længe, for pludselig er opskriften blevet væk, og jeg måtte faktisk ringe til Lene for at få hjælp til filtning osv. Og nu er de klar til den vinter som venter forude.
Nu er jeg så vild med at komme i gang med endnu et sæt, måske i sort eller grå, men det kræver så at jeg tager en hovedoprydning igen igen, for at finde opskriften :-)

6 kommentarer:

  1. Sikke da et sjovt sæt.
    Godt at du fik hjælp så du kunne blive færdig!

    SvarSlet
  2. wauw...det sæt er godt nok flot :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er VILD med den halsdims !

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er det sjovt ;)
    Lige en Gitte ting ;))

    Yt.
    Tasken er bare sej, mønstret er hjemkøbt.

    SvarSlet
  5. Tak Tine :-)Uden hjælp kunne jeg jo ikke få det i brug, så endelig fandt jeg frem til hende..

    Tak Anne :-)

    Jeg er også bare helt vild med den Miri, og den ligger fremme, så jeg kan kigge på den ind imellem, inden den skal om halsen og lune! :-)

    Hi hi Yt, nemlig lige en Gitte ting :-)) God fornøjelse med tasken, er spændt på hvilket genr du bruger :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med dine halsdimser og dit selvopfundne ord

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...