lørdag den 9. oktober 2010

Uhmm, brusebadsboller..

Vi er vilde med hjemmebag her, især de weekender drengene er her. Jeg veksler mellem koldthævede grovboller og Sif Orellas brusebadsboller (som jeg modificerer til en noget, meget endda, grovere udgave) og lige nu er det sidstnævnte der sender en herlig duft ud i lejligheden, og mon ikke det kan vække Ronnie, som stadig sover. Emil har forskanset sig i min seng med en dvd, hyggeligt fra morgenen, synes han. Men lige straks er der forhåbentlig lidt mere liv, når jeg kalder til brunch. For så kender de deres plads :-)

Jeg håber for alle mine læsere her at I må få en dejlig lørdag :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker også dig en dejlig dag sammen med dine drenge :)

    SvarSlet
  2. Lyder dejligt!
    Det må han da bestemt stå op til :-)
    Hav en super hyggelig weekend.
    Måske vi ses imorgen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...