torsdag den 25. november 2010

G som i gladglad..

Jeg har de sidste 14 dage gået med en rigtig dejlig fornemmelse. Og i går blev der sat tider og ord på en del af det der skal være min hverdag de næste 3 måneder. Jeg skal i 'praktik' hos netgarn.
Jeg starter på mandag, og i første omgang skal jeg koncentrere mig om netbutikken. Pakke ordrer for på den måde at finde ud af, hvor de forskellige garner ligger henne og hvilke garner 'vi' sælger. Egentlig er det ikke garn som jeg plejer at strikke af. Men med de positive briller og en kæmpe stor pose motivation, glæder jeg mig bare SÅ meget.
Minus kan være, at det jo kun er 3 mdr, men igen må jeg være positiv og sige til mig selv, at det højst sandsynlig kan være med til, at give mig en ordentlig mundfuld af det selvværd, som i den grad er blevet frataget mig. Jeg har adskillige års erfaring indenfor butiksfaget, så der er intet nyt der. Med strik som den store hobbyaktivitet, er det da guld at komme i 'praktik' i en garnbutik, for at komme videre i systemet.
Uha som jeg glæder mig :-)

14 kommentarer:

  1. Hvor det glæder mig på dine vejne, Gitte ;)
    Det bliver da så godt.
    Sikke en masse spændene ting "I" har ;)

    Yt

    SvarSlet
  2. Tillykke - hvor er det skønt, dejligt og godt for dig :)
    Det er guld værd at blive brugt.

    SvarSlet
  3. Ih det lyder virkelig dejligt for dig...
    på med de positive briller og glæd dig...at kunne bruge faglighed og interesse i eet...

    SvarSlet
  4. Det er en hyggelig bette butik, glæder mig for dig.......pøj pøj med det

    SvarSlet
  5. Til lykke med det Gitte! Det er i hvert fald en hyggelig butik.

    SvarSlet
  6. Tillykke! Det må da siges at være et perfekt sted for dig :-)

    SvarSlet
  7. Du får lige et held og lykke knus

    SvarSlet
  8. Ih hvor dejligt! Er kun en lille bitte smule misundelig :-)

    SvarSlet
  9. tillykke det lyder rigtig dejligt :)

    SvarSlet
  10. Nej hvor dejligt. 3 måneder kan sagtens føre dig videre, der er ihertfald min erfaring når vi har haft nogen i praktik på arbejdet.

    SvarSlet
  11. Tak for alle de søde kommentarer. Jeg glæder mig helt vild til at komme igang, og nu er det sandelig i morgen allerede :-)

    SvarSlet
  12. Hvor lyder det dejligt for dig Gitte....Jeg er selv så heldig at være i praktik i en garnbutik i Vejle, og det er jo bare herligt når man nu elsker at strikke.Jeg er snart afklaret og skal så videre ud i virkeligheden :-)

    Knus og pøj pøj

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...