torsdag den 23. december 2010

Én kalenderpakke tilbage..

Nu er kurven tom for kalenderpakker og der står 24 på den røde balje, så det må jo betyde det er jul i morgen, for ingen skal være i tvivl om, at jeg har holdt øje med datoerne i denne måned. Det har været skønt at stå op til en ny gave hver dag. Kunne jeg mon ønske det længe nok, så det ender som en fast tradition? Jeg tror jeg vil prøve! Men julestemningen mangler, og det endda til trods for sne og julepyntede gader. Mine julegaver blev indkøbt i dag på en halv time. Dejligt at kunne gå direkte til kassen eller kun en enkelt eller to foran i køen. Det gør godt for mig!


Lige her på falderebet, før jeg bliver hentet, skal heldigvis ikke ud at køre med offentlige transportmidler i dag, vil jeg ønske jer allesammen en GLÆDELIG JUL
Pas godt på jer selv og hinanden derude.

8 kommentarer:

  1. Hej Gitte god Jul til dig også. Forsår godt du vil have pakkekalenderen indført. Uanset stemning ja eller nej, så håber Jeg at du får en God Jul sammen med dine kære. Vi ses i det nye år.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte.
    Ønker også dig og din familie en Glædelig Jul og håber du snart kommer i Julestemning, nu varer det jo ikke længe...
    Mange Knus Fra Susi

    SvarSlet
  3. Glædelig jul til dig og dine kære!!

    SvarSlet
  4. Ja sådan en julekalender vil jeg altså også have, gad vide hvem man kan presse til det :-)
    God jul til dig, jeg kan forstå du ikke skal holde den hjemme.
    Her bliver julen lidt anderledes, da der er sket noget trist, men det hører du om når vi snakkes ved.
    Knus fra AG

    SvarSlet
  5. Og en rigtig glædelig jul til dig Gitte!

    SvarSlet
  6. Også glædelig jul fra mig. Det med julstemning er noget underligt noget, jeg har vist glemt hvad det er de seneste år.

    SvarSlet
  7. Godt nytår, Gitte.

    Hvor er du altså heldig med sådan en pakkekalender.
    De er nu ikke helt tossede de forældre :-)

    SvarSlet
  8. Kom lige forbi din blog her til aften, og kan se på dine strikkeprojekter, at det her vist er et godt sted at læse med :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...