søndag den 19. december 2010

Kalenderpakke..

I dag var det endelig min tur til at åbne pakke i den kreative pakkekalender.
Janne fra perlepaladset har jeg modtaget en fin gave. Tusinde tak for den fine gave Janne! Jeg kendte ikke din blog før, men jeg vil helt sikkert følge dig fremover.

Først på ugen dukkede denne fine pakke op, og hvor har jeg dog været spændt.

Et fint kort, som helt klart skal afløse noget af alt julepynten. Og en rigtig fin halskæde, som klart kan pifte op på noget af alt det sorte og grå tøj.

Og et stort tak til Karina fordi hun har brugt tid og energi på det store arbejde omkring den kreative pakkekalender.

2 kommentarer:

  1. Åhh, det var godt at det ikke var helt skævt. Ikke helt nemt, men det så ud til at farven lilla følger dig en del og så måtte det jo blive noget med amatyst. Skal også følge dig i fremtiden.... Rigtig god jul.
    Janne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...