søndag den 6. februar 2011

I love it..

Som Ole Henriksen siger..... I looooove it.
Det er denne cardigan jeg elsker. Modern Garden Cardigan. Drøn hurtig at strikke. Men alligevel absolut ikke yndlingspinde, nr 10 er noget nær trommestikker for mig. Men jeg blev total forelsket i den og måtte straks købe mønsteret og Eskimoen kom med hjem til weekenden! Farve 29, som er SÅ skøn.

Den bliver god, jeg ved det! Og den skal være færdig lige om lidt, så det var godt jeg var hos Garn10 i går og strikke. For sådan en hel dag, stort set, giver godt på pindende!

2 kommentarer:

  1. Den ér også helt vildt skøn, den trøje - superflot! Og så bliver bladene jo ekstra understregede af den flotte grønne, en af mine yndlingsnuancer.

    SvarSlet
  2. Dette var en flott farge, og så gøy når det går fort å strikke:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...