onsdag den 10. august 2011

Et loppefund..

Denne fine lampefod stod og ventede på mig i går, hos Kirkens Korshær i Nørre Allé i Aarhus. 10 kr måtte jeg slippe og det var jeg nu godt tilpas med. Min tanke er klart at den skal males, men når nu den står i mine omgivelser, passer den jo egentlig fint i farverne, men den er måske rigelig karrygul og hvid passer nu bedre!


Se bare her hvor fint farven passer. De hæklede firkanter har inspireret mig til en lampeskærm, netop fundet i storskraldsrummet, som skal iklædes firkanter!


På vej ud af gården hos Kirkens Korshær fik jeg øje på skiltet til Nål og tråd, og så måtte jeg hellere lige op under loftet en tur. En venlig mand fortalte, at der er en elevator på vej. Tak siger jeg, men det er nu også så hyggeligt at gå i den fine gamle opgang op til alle herlighederne. Og dem var der rigtig mange af. Helt klart et besøg værd!

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den flot! Og den karrygule er da en glimrende komplementærfarve. Det ville være synd at male den :o)

    SvarSlet
  2. Godt loppefund - husk nu at gul er på vej ind :)

    SvarSlet
  3. uha troede liiige da jeg så overskrift og billede at det var det lækre hæklede stykke du havde fundet på genbrug .. ( men hvem ville selvfølgelig sende det til genbrug )

    super fin lampe fod også i gul :o)

    kram♥

    SvarSlet
  4. Lækkert fund - jeg synes den er fin som den er eller i en anden fin farve, men det kommer selvfølgelig også an på, hvordan skærmen skal se ud.
    Tæppet er godt nok flot. Er selv i gang med farvede cirkellapper med hvid omkreds, men har ikke set det mønster før - vil du dele hvordan du hækler det hvide udenom?
    Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge din fine blog fremover!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...