mandag den 15. august 2011

Lørdagsudflugt..

Weekenden er tilbragt hos mine forældre, og lørdag ved morgenkaffen, foreslog min mor, at vi skulle køre en tur til Lundø om eftermiddagen. Med det samme huskede jeg at Savillas jo lige præcis har til huse der, så den var jeg helt med på. Men inden skulle jeg altså en tur i Kirkens Korshær, for nogen gange har jeg fundet gode genbrugsting der. Og endnu en lampefod kom med hjem og nogle få strikkepinde til brocher/lukketøj.

Men eftermiddagens udflugtsmål ser I her

Savillas har lidt af hvert, her er en blanding af nyt og gammelt. 

En dejlig café, hvor der serveres brunch, frokost eller eftermiddagskaffe

Et stort udvalg af kager, brød, salater osv.  

Et kig til serveringskøkkenet
Et kig ud i gårdhaven, hvor der serveres i dejlige stemningsfyldte omgivelser. Vi sad nederst i gårdhaven med vores kaffe og kage. I nærheden af os sad der et par veninder, som havde den lækreste salat på tallerkenen og den skal jeg altså prøve næste gang jeg kommer i den retning, for den blev rost til skyerne.
Og se lige hvor fint den cykel står op ad muren, blandt lavendelbuske

Helt klart et besøg værd, og jeg kommer gerne igen.

8 kommentarer:

  1. Hold da op et sted, det ser meget meget hyggeligt ud. Det må på listen over "must visit"

    SvarSlet
  2. Hvor ser der bare hyggeligt ud.

    SvarSlet
  3. Man sku' vel lige ha' lov at hækle lidt på den cykel. :)

    SvarSlet
  4. Der er rigtig hyggeligt Sonnie, skriv du den på must visit listen, og hop nu endelig ikke over caféen hvis du kommer forbi :-)

    Marlene, vi laver en udflugt dertil en dag :-) For der er hyggeligt og 'vi' ville helt klart pynte på stedet med vores bokse og patchwork :-)

    Marianne, du må med på udflugt en dag, så du kan få pyntet den cykel lidt :-) Tænkte jo på dig, da jeg så cyklen.. Og fortalte mine forældre om din cykel :-)

    SvarSlet
  5. Den ser virkelig spændende ud den butik/cafe. - Lige efter mit hoved....
    KH hanne

    SvarSlet
  6. Ja, det er et hyggeligt sted. Jeg elsker også at komme på Savillas.

    SvarSlet
  7. I was pretty pleased to find this site. I wanted to thank you for
    your time for this wonderful read!! I definitely savored every
    bit of it and i also have you saved to fav to check out new information in your blog.
    Also visit my website :: youtube.com

    SvarSlet
  8. I know this site offers quality dependent posts and extra material, is there any other website which presents such things in quality?
    Also see my web site > free iphone

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...