mandag den 12. september 2011

Siden sidst...

Som tiden dog flyver afsted. Pludselig er der bare gået en uge og endnu mere pludselig er der bare gået næsten to.
Jeg har bestemt været aktiv i allerhøjeste grad! Jeg er flyttet. Og det har virkelig været en hård omgang! Heldigvis har jeg haft hjælp af søde og dejlige mennesker. Ingen grund til at nævne dem der ikke har! Nu er jeg her og jeg er allerede faldet utrolig godt til. Jeg ville gerne kunne sige, at jeg ALDRIG flytter mere, men det ville være urealistisk at bo på et jomfru hummer resten af livet, bare 55 kvm har jeg, men det er sådan det er nu, og det gør mig faktisk tryg, også selvom det er i stueetage, lige ud til en vej og uden dørtelefon.

Fortsættelse følger....

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye lejlighed.
    Hvor var det dejligt for dig at du fandt den.
    Hurra for blogland :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med lejligheden, jeg er sikker på du bliver glad for den, en lille lejlighed har også fordele, tænk på at der skal bruges mindre tid på rengøring så det bliver mere til at være kreativ.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...