tirsdag den 4. oktober 2011

Pakkeleg..

I dag modtog jeg en pakke fra min pakkeven.

Se lige den fine pakke der ventede mig i postkassen, allerbedst som jeg synes det hele er noget møj. Det er det nu alligevel, men den fine pakke fik mig i det mindste til at smile.

Fine syede hjerter og paddehatte, broderigarn i de fineste farver, klistermærker, et fint hæklet armbånd, som er taget i brug allerede og den fineste lille cupcake til nøgler.
Tusinde tak Helle Jescika.

Pakkelegen skal jo gerne videre videreføres, så jeg sender en pakke tilbage til Helle Jescika og til de første 2 der skriver her hos mig i en kommentar. I skal så også sende en til mig og igen til de første 2 som melder sig hos jer. Håber det er til at forstå.

Skynd jer at melde jer til, for det er nu så hyggeligt med små hjemmelavede pakker.

5 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne være med... :o)

    SvarSlet
  2. Glad for at høre du kan bruge det :O)

    SvarSlet
  3. Så melde jeg også ind... vil også gerne være med

    SvarSlet
  4. Hvor godt Lotte og Mette :-)
    Sender i mig lige en mail med jeres adresser.

    SvarSlet
  5. Sikke fine ting du har fået, du er bare heldig.

    Kram

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...