tirsdag den 1. november 2011

Magiske måneder..

På kreativ messen i Fredericia i lørdags, var vi så heldige at få lov at bladre i den spritnye bog af Helle Schjønning. Jeg havde faktisk ikke kigget andet end et par sider eller fem, før jeg kunne berette at den bog helt klart skulle på ønskelisten. Men inden vi fik set os om, stod vi nørkletøser med hvert vores signerede eksemplar.


Bogen er et hit hos mig. Jeg giver den 12 ud af 12 mulige. 
Jeg skal da ha lavet 'Kolde Gerda' og de skønne strikkede høns og ikke mindst de skønne mad/bageopskrifter bogen også indeholder. Bogen er spækket med omkring 400 ideer og fortællinger.
Tak til Helle og hendes mand Thomas Uhrskov (værten fra skiprogrammerne)

1 kommentar:

  1. Jep - dén bog er dælme inde i varmen! Magisk... og især hendes forbehold på hjemmesiden!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...