mandag den 5. december 2011

Sy sy sy..

Symaskinen er endelig fundet frem igen her i min nye bolig. Det har krævet tonsvis af energi, at komme ordentlig på plads her, er det faktisk stadig ikke, men er nu kommet så langt, at der er ro til at sy lidt igen.
Jeg syr lidt forskellige bokse og er godt på vej med et fint hækleetui fra filihunkat og venter også på at hun får lavet mønster til Knitpro strikkepindene.

Dette fine stof kunne jeg ikke stå for på messen i Fredericia, og boksen indeholder mit sytilbehør.

Her er det forskellige bokse der skal syes lynlås i og pyntes lidt.



3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - det er desværre for sjældent at symaskinen er fremme her i huset - men i det nye år skal jeg have lavet bedre arbejdslys, så dagene kan udnyttes lidt længere.

    Knus herfra.

    SvarSlet
  2. Tak Marianne :-) Jeg har stadig ingen lampe over spisebordet og derfor er det også begrænset med lys her. Men hvis jeg sørger for at sammensætte farver osv i dagslys, så kan jeg sagtens klippe og sy ved det lys jeg får stillet an :-)

    Tak Ulla-Bella :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...