tirsdag den 24. januar 2012

Livet er en gave..

Dagens ord fra At leve mindfuldt...


Til lykke! Du har modtaget den mest fantastiske gave, man kan komme i tanke om at modtage. DIT liv. Med denne vidunderlige gave har du også modtaget muligheden for at skabe de mest fantastiske ting for dig selv og verden omkring dig. Hemmeligheden ligger blot i, at du selv skal tage ansvaret for det. Så tag imod gaven. Tag imod ansvaret og giv dig selv det liv, du gerne vil have. Udsæt ikke det, som giver dig glæde. Vent ikke på noget eller at nogen skaber DIT liv for dig. Træf din egen beslutning og giv dig selv lyst og glæde. Dit liv er dit ansvar. Din glæde og din lykke er dit ansvar. Træf din egen beslutning. Tag ansvaret på dig. Lige nu. Se, mærk, nyd!


Disse ord vil jeg forsøge at skrive mig bag øret, for der er ind imellem mennesker i min omgangskreds, endda også tidligere omgangskreds, som forsøger at tage styringen af mit liv! Måske jeg skal kopiere og sende disse mennesker, ordene som fortæller at de også har fået livet i gave, så de skal blande sig uden om mit!

3 kommentarer:

  1. Fine ord, der er værd at tænke over.

    SvarSlet
  2. Rigtig fine ord og som jeg læser det : Lev i nuet, favn hver dag og giv slip.

    SvarSlet
  3. meget fine ord... og hvor er de rigtig... og god ide, med måske at sende dem til nogen fra din tidligere omgangskreds... jeg har nemlig også sådan en, der tror at de skal styre mit liv.. måske jeg skulle gøre det samme.. ;o)

    god dag..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...