søndag den 12. februar 2012

Åh, sikke en søndag..


Jeg har virkelig glædet mig til denne dag. Der har været gang i den, sådan job og andet ud af huset aktivitet, siden forrige torsdag. Så i dag bliver der hygget igennem. Ja altså sådan på den måde at jeg tager fat i én ting, gør det aldrig færdig, men falder over noget der er mere spændende. Jeg har adskillige mapper med strikkeopskrifter. De skal sorteres bestemte jeg i morges, hev hele skidtet ned fra hylden, og gik ellers i gang. Måske går jeg for vildt til den, for de første 2 mapper blev reduceret til ½. Synes det er utroligt, for når jeg har rykket ud af ugeblade og printet ud fra nettet, så har det da været ting jeg har haft intuition om at skulle strikke engang, men nu ryster jeg bare på hovedet og tænker mit. Har i andre det lige sådan? Skifter man godt nok stil så hurtigt?

 

Sorteringen gik så i stå for mig. Nu har jeg fået strikket lidt på et par nye projekter. der er også syet 3 nye bokse, som sættes til salg.

8 kommentarer:

  1. Hej Gitte
    Hyggelige søndags billeder ....
    Gemmer ikke helt så mange opskrifter ... skifter også hurtigt mening ... Og ryster på hovedet :0)
    Håber al vel
    Kram og tak for dejlige dag .

    SvarSlet
  2. Det kender jeg også kun alt for godt...

    Når jeg så er færdig med at sortere fra og smide ud, så dukker lysten stensikkert om nogle uger op, til at gå i gang med et eller andet jeg så da jeg sorterede og så viser det sig altid, at det et eller andet er noget af det jeg valgte at sortere fra.

    Heldigvis er det ikke så tit jeg får kørt mit papir til genbrugspladsen så jeg kan som regel finde det igen, men det kan godt tage endnu længere tid end selve sorteringen gjorde...lol

    SvarSlet
  3. Ja sådan mapper har jEg også ..mÅske jeg engang får tid til det ..

    SvarSlet
  4. Det kender Jeg alt for godt. Men jeg har ikke kunnet tage mig sammen til at sortere mine mapper.
    I dag forsøger jeg mig med sjalet.:0)

    SvarSlet
  5. Hej Gitte.
    Du har fortjent din fri-dag !!
    Vi ses i løbet af ugen (i Århus)
    Kh hanne

    SvarSlet
  6. jeg er smider også ud og er blevet bedre til at lade være med at samle på mønstre som jeg måske engang vil sy/strikke.

    SvarSlet
  7. Jeg øver mig i at smide ud....

    Og så er jeg begyndt at scanne opskrifter ind. Så fylder de ikke så meget, kan findes igen og de kan slettes med et klik!

    SvarSlet
  8. Jeg har også lidt af et samlergen. Men det gør alligevel SÅ godt at få ryddet op i stakkene.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...