tirsdag den 28. februar 2012

Hvad du ønsker skal du få..


Nogen siger at man bare skal ønske det længe nok og så går ønsket i opfyldelse. Det er så lykkedes for mig. En dejlig pakke kom til mig i dag. Fra Hannes. Jeg føler mig som lykkens pamjulefis/gris eller er jeg måske bare en smule forkælet. Dette forstår jeg jo ikke, at jeg nogensinde har kunnet leve uden og heldigvis kender jeg én som gjorde det muligt at leve videre med. Nu skal der øves. Måske skal jeg starte med at finde plaster og så må jeg hellere få startet en ny ønskeseddel.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det dig vel undt at være heldig. God fornøjelse:-)

    SvarSlet
  2. Stort, stort tillykke.
    Men jeg må lige høre hvordan du har båret dig ad, jeg har ting på min ønskeseddel der ikke rigtig vil gå i opfyldelse.
    Men hvor bliver jeg da GLAD på dine vejne.
    Knuser fra Jo

    SvarSlet
  3. Ejjjjj hvor er du heldig. Tillykke.

    Jamen så er det jo bare igang med at øve :o)

    KH Lilian

    SvarSlet
  4. Sikke heldig du har været, hvem har den søde giver mon været???

    Knus Marlene

    SvarSlet
  5. Tak :-)
    Den søde giver starter med f og slutter på r Hi hi. Han ved nemlig godt at alting bliver nemmere når udstyret er i orden :-)

    SvarSlet
  6. Altså - hvad er det du har fået? Kan ikke se det - en dymo?

    SvarSlet
  7. Marianne jeg har fået et stort brædt eller hva det hedder, til at skære eller klippe på, en stor lineal og en rulleskærer :-)

    SvarSlet
  8. Sådan en rulleskærer ønsker jeg mig også, ja faktisk alle tre ting,så jeg må nok sparer lidt. Hyggeligt at hilse på dig i Fandngo i dag
    Kh. Lis

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...