torsdag den 23. februar 2012

Tiden går..

Vupti, så gik der lige 3 dage uden indlæg på bloggen. I kender det sikkert godt, jeg har en masse jeg gerne vil blogge om, men ordene kommer bare ikke ind på bloggen af sig selv.
I denne uge er jeg på job 3 dage i træk, og når man, som jeg, er afhængig af de offentlige transportmidler, først er hjemme kl 19, så er jeg træt, ikke sove træt, men brugt på den der gode måde, og så er der ikke den vilde energi til andet end lidt tv og strikketøj. Apropos strikketøj, så er der pakket massevis af strikketøj i weekendtasken, for efter job i dag tager jeg en tur på familiebesøg. Og der ved jeg der er masser af strikkemulighed, så måske får I lidt nyt at se, når jeg vender tilbage.

3 kommentarer:

  1. Jeps - kender det godt. Der burde være flere timer i døgnet.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Glæder mig til at se hvad du strikker på ...
    Rigtig go tur til familien
    Kram

    SvarSlet
  3. Kender det kun alt for godt. God weekend og så må du lade lidt op der. :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...