lørdag den 7. juli 2012

Ud ud ud..

Jeg kunne næsten ikke sluge min aftensmad for alle de skrækkelige ord, som ellers normalt ikke finder vej fra min mund. Der var ikke andet at gøre end at komme ud, ud i det fri.

Heldigvis nåede jeg at smide hækletøjet i tasken.

Jeg er dampet af og i skrivende stund er der bland selv slik i skålen og rødvin i glasset. Isen spiste jeg på en bænk. Tak skæbne, jeg får ondt i maven, men pyt. Denne lørdag blev en øjenåbner og det er jeg da egentlig taknemmelig for!

10 kommentarer:

  1. Hvad er det du hækler, det ser spændende ud? Håber du er okay. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et indkøbsnet, kan ikke finde ud af at linke fra iPhonen ;)
      Tak Heidi, jeg har det fint igen. Satser på vi ses i morgen! Knus

      Slet
  2. Uhh, det lyder ret voldsomt, det følelsesudbrud, men godt det kommer ud det skidt. Man bliver syg af at være på det.

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Overdrivelse fremmer forståelsen ;)
      Det havde hobet sig op det skidt, men ud kom det.. Vi ses snart <3

      Slet
  3. Det kan være nødvendigt med en time-out, - og en lille is dulmer også:)
    Jeg ønsker dig en fredelig søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, der er fredeligt igen :)

      Slet
  4. Kære Gitte
    Håber alle de grimme ord er kommet ud ...
    Og at din dag må blive god .... Flot indkøbsnet du er i gang med
    Kram og go søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Marianne, de er ude hver og én, nu er der gjort plads til det positive igen :)
      Kram til dig

      Slet
  5. Godt det kom ud!
    Selvfølgelig er tasken orange :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...