onsdag den 19. september 2012

Forskelligt krea..

Her er et udpluk af den sidste uges krea. Symaskinen om formiddagen og strikke/hækletøj om aftenen, som oftest, der er selvfølgelig undtagelser.


Én ting som kører alle hverdage,  er træningen i fitnesscenteret. Det gør mig SÅ godt at komme afsted, men det er en kamp uden lige at komme ud af døren. Men følelsen at komme i fitnesscenteret og gennemføre mit program, er en skøn fornemmelse når jeg om aftenen sidder og evaluere dagen.
 I dag er en af de dage hvor jeg skal slås med mig selv for at komme afsted, men aftalen med mig selv om at jeg VIL, gør at så kommer jeg det også, bare senere end de andre dage!

10 kommentarer:

  1. Så spændende ting du får lavet. Og sejt at du holder aftalen med dig selv.

    SvarSlet
  2. Det er bare for flot, alt dit krea!

    Sejt at du kommer så ofte i OFC! Jeg forsøger at nå det ca. 3 gange og det er svært!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle flotte ting du får lavet.
    Jeg tager virkelig hatten af for, at du kommer ned og træne hver dag. Det er bare flot !
    Jeg løber 3 - 4 gange om ugen (startede i april, og er endnu ikke blevet "afhængig" af det ), og der skal også noget overtalelse til, indimellem :-)

    SvarSlet
  4. Hej Gitte
    Sikke en god ordning du har med dig selv ...
    Så lækre ting du får lavet :)
    Og sååå godt du kommer afsted til fitness
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  5. Det er så smukt det du får lavet.
    Du er bare sej, til at sparke til dig selv:-)

    SvarSlet
  6. Jeg forsøger at træne 3 gange om ugen. Pt står den kun på strømpestrik, hvilket ikke føles så kreativt efter de første 15 par ;-) super fede ting du har fået lavet. Du ligger da bestemt ikke på den lade side.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  7. Sikke fine ting du har fået lavet.
    Flot at du hver dag er i fitness center, virkelig sejt.

    Kram

    SvarSlet
  8. Tak allesammen :-)
    Jeg satser alt på at komme afsted alle hverdage, men jeg har jo heller ikke andet at lave!!

    SvarSlet
  9. Hvor er du altså sej !!! rigtigt godt at du overholder aftalen med dig selv !!!
    Det er nogen skønne ting, du har lavet.
    God weekend.
    Kram Hanne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...