onsdag den 12. september 2012

Notesbog..

Lene har igen igen lavet en rigtig god DIY. Denne gang på et fint omslag til små notesblokke. 
Her er mit første eksemplar.

 Det passede så fint med, at jeg skulle mødes med nørklerne i torsdags og vi skulle brodere.

Jeg er vild med den lille pige her med flyvende fletninger.

Næste gang skal jeg huske at sy stikningen til lommen, inden jeg syer det hele sammen, for så slipper man for  en synlig stikning.. Grr. Og så skal jeg lige være lidt mere perfekt når mærkerne syes på. Godt det er til mig selv da.
Min mening var, at dette billede selvfølgelig skulle vende rigtigt, men når jeg uploader det, så står det som her, og jeg formår ikke at ændre det. Men her er da et indtryk af stofvalg og indersiden af etuiet.

7 kommentarer:

  1. Hvor er den bare så fin og pigen med de flyvende fletninger er da for cute.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte!
    Ikke al den selvkritik, notesbogen er fin.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Hej Gitte
    Du er altså bare så god til at sættefarver sammmen :)
    Super super fin notesbogetui og ikke mindst den broderedes pige. :)
    Og som Margith .... Ikke så kritisk du syr sååå sirligt
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  4. Hun er en rigtig dejlig pige med og så ligner det jo en dejlig gul bold hun har med sig :)

    SvarSlet
  5. Pigen med fletningens er bare dåre dejlig og pyt med at vi skal have hovedet på sned;)))

    SvarSlet
  6. Hvor er det et skønt lille omslag til en notesbog - sådan nogle bliver jeg vist nødt til at prøve. Har du for - pladevat i?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...