mandag den 15. oktober 2012

Opin troyggja vid holbinding..

Den opmærksomme læser her kan da godt se det ikke er en UFO, og ganske rigtigt! Denne er en WIP, work in progres :-) Jeg lod mig friste og Tova har super god service og er hurtige til at sende.

Opskriften er på færøesk, men så er det jo godt én har boet der oppe i 3 år, så det er ikke noget problem.
Jeg er allerede ved at overveje hvad det næste er jeg skal ha sendt bud efter. Måske garn til denne? Det tror jeg og mon ikke den kunne være fin i RØD, siger jeg som aldrig har gået i rødt før, men jeg skal da ha en trøje der passer til mine nye røde støvler.. Man har jo et standpunkt til man tager et nyt :-)

9 kommentarer:

  1. Jag har just slagit följe med din blog! Tack för all inspiration1

    SvarSlet
  2. Det skal nok passe !!!
    Forstår jo så ikke et ord :( ... Men lækker det bliver den helt sikkert :)
    Hvis jeg kunne færøsk ville jeg helt sikket også falde for den grønne( nye) sag
    Glæder mig til at se den i rød :) ....
    Kram<

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig flot ud, dejlig farve

    SvarSlet
  4. Det er lige en trøje for mig, men jeg kan ikke finde den på Tovas hjemmeside. Hvordan fandt du frem til den? Mange hilsner fra Kirsten.

    SvarSlet
  5. Er vild med hendes opskrifter, men forstår ikke et ord. Tror du det er muligt at købe dem på Dansk?

    SvarSlet
  6. Hold da op du har turbo på strikkepindene, men flot ser det ud !!
    Kram Hanne

    SvarSlet
  7. Det bliver lækkert. Jeg er vild med farven.
    Til gengæld går jeg aldrig i rødt. Ikke endnu i hvert fald:)

    SvarSlet
  8. Flot trøje - sender lige en hilsen på færøsk når nu trøjen er derfra.
    Gleðilig jól

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...