fredag den 30. november 2012

Får som fortjent..

Jeg må siges at ha været slem, hvis man får som fortjent som et ordsprog siger.
Jeg har måtte aflyse stort set alle aftaler i denne uge, ingen sommerhustur, ingen strikkecafé, ingen fitnesscenter og ingen kreahygge. Når det begynder at gå den rette vej, ryger jeg direkte i hullet igen, gang på gang. Oven i er jeg så også ramt af en monster forkølelse og halsonde, som sender mig til tælling på sofaen og ikke levner meget nattesøvn.
Ind imellem får jeg strikket på tunika/kjolen. I skrivende stund mangler 10 pinde for at nå de 70 cm fra ærmegabet, så det når jeg snildt til 1. december. Men kalenderlys og adventsdekoration, det er tvivlsomt om jeg når det, men det bliver vel også jul alligevel.

6 kommentarer:

  1. Det da noget træls noget, håber snart du er frisk igen :-)

    Og mon ikke det bliver Jul alligevel, er heller ikke klar med min adventkrans endnu...

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Det siges også at man skal begå den samme fejl indtil man har lært af den.
    Jeg ved helt sikkert at jeg igen og igen har overbebyrdet min selv så stress-symptomer "pludselig" har væltet mig. Nu har jeg lavet den fejl så mange gange at jeg BEGYNDER at kunne mærke når jeg er på den forkerte vej.
    Det lyder som om du også er igang med en læringsproces ;-). God bedring; jeg håber du snarest kommer lidt ovenpå igen.

    SvarSlet
  3. Din stakkel. Jeg hepper på, at du stikker næsen op igen snart:)

    Og juletingene, - de må ikke stresse, for jul bliver det alligevel. Og man kan hygge meget med et par fyrfadslys!

    SvarSlet
  4. Åh altså Gitte. Sikke noget møg, og jeg håber at du kommer hurtigt op igen. Kig over og hyg dig lidt med min julekalender i dag, måske den kan give dig lidt hygge og smil :)

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  5. God bedring til dig.
    Og jeg er sikker på at det nok skal blive jul, selvom dekorationerne først bliver lavet når du er på toppen igen :)

    SvarSlet
  6. Det lyder ikke rart.
    God bedring til dig.
    hilsen Mona

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...