tirsdag den 18. december 2012

Hovedstads..

I dag havde jeg endnu en tandlægeaftale. Det har jeg da ligefrem gået og glædet mig til, utrolig som det lyder, men så sandt!
Det gjorde dælendytme NAS at få bugt med de mange års tandsten, men nu det er gjort, er jeg glad og tilpas, og rydder endnu et punkt på den mavepinegivende liste. I går, efter én times konsultation hos min læge, gjorde jeg op med et punkt som især gav mavepine, julen. Alle planer blev fejet af bordet og en ny, som jeg kan klare er sat i værk. Om det er det rigtige valg vides ikke, men det har givet mig ro i den mave, som gang på gang gør opmærksom på at, jeg bestemmer!
Nu har jeg tænkt mig at melde mig ud af civilisationen de næste par dage og så er det jo herligt at åbne postkassen og min gevinst fra Karen Klarbæk, bogen Hovedstads af Sidsel Sangild, var kommet frem. Tak Karen.

8 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot skuldret Gitte. Tandlægeskræk er rædselsfuldt.

    SvarSlet
  2. Godt at få lagt planer der er til at holde ud. Så har man mere overskud til at have det rart og ikke bare gøre ting fordi de hører sig til. Er ret misundelig på din gevinst:-)

    SvarSlet
  3. Det er så sejt gået! Rigtig gode dage til dig :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre min ven ...
    det ER nemlig dig der skal bestemme
    - Vi har også næsten meldt os ud - ihvertfald droppet alle gaver i år :) ...
    så dejligt ikke at skulle stresse over det :)..... -
    dejligt for dig at stryge ting fra "listen"
    Jeg er vist nød til at ønske mig de bøger :)med Sidsel...
    kram til dig ♥

    SvarSlet
  5. Tillykke med din lækre gevinst,hun er super dygtig hende Sidsel.Godt du har fået sagt fra,vigtigt at huske det også skal være hyggeligt at holde jul

    SvarSlet
  6. Fed bog at vinde - og skønt at overvinde tandlægen :)

    SvarSlet
  7. Det er godt man kan ændre planer og til nogen der er til at overskue - jeg har selv skruet temmelig ned for bluset i år og har bestemt ikke fortrudt det :)

    SvarSlet
  8. Godt gået og tillykke med din beslutning om at skrue ned for juleblusset. Vi er også overgået til minimalistisk jul, med mindre mad, kun en gave til hver, men til gengæld meget mere hygge.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...