fredag den 14. december 2012

Tandlægeskræk..

Jeg klarede det! Altså tandlægebesøget i går. Jeg er virkelig STOLT af mig selv.
Pyha, hvor har det taget mig lang tid, mange år. Hmmm, sytten har jeg nogenlunde regnet mig frem til. Det er for dårligt, men jeg har tandlæge skræk og ingen gener haft, før nu. Eller de sidste år, med lidt betændt tandkød o lign.
I går var så dagen hvor min gode veninde hentede mig og fulgte mig til døren hos tandlægen, som hun selv benytter og som er rigtig god til skrækramte patienter. Jeg var forberedt på det værste! Tandudtræk, paradentose og masser af huller.
MEN... 1 hul og en tandrensning skal der til, en af de grundige. Hun tog røngtenbilleder for at overbevise mig om, at det altså er RIGTIGT.
Nu glæder jeg mig bare til på tirsdag hvor jeg skal i klinikken og gennemgå tandrensningen. Tænk at det skulle overgå mig ligefrem at glæde mig!

5 kommentarer:

  1. Jeg har også tidligere haft en frygtelig tandlægeskræk, men på en eller anden måde fik jeg det vendt. I stedet for at tælle ned og sige på mandag skal jeg til tandlæge, begyndte jeg og sige jubi på mandag kl x så er det overstået. Jeg er stadig ikke glad for det, men tager det nu i stiv arm.

    Godt at du kom afsted.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  2. også jeg siger flot klaret !
    for de forestillinger, vi går og bygger op, overgår ofte virkeligheden. :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Kender et udemærket har lidt af tandlæge skræk i mange mange år, først da vi i 2000 flyttede herop, fik jeg en tandlæge, som er så forstående, han fortæller mig alt hvad der skal foregå og jeg har endnu ikke haft brug for en bedøvelse, han bore så forsigtig, så jeg mærker meget lidt et par gange, så er det overstået..

    Håber han lever længere end mig :-)

    Flot du klarede det, man har det så godt bagefter :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. ja, det må ikke være sjovt at lide af tandlægeskræk, så det var flot klaret....fantastisk du kun havde 1 hul efter så mange år uden tandlægebesøg

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...