lørdag den 14. juni 2014

Forsømt og forladt...

Ordene forsømt og forladt passer perfekt på bloggen her, men hver især er de også overskriften på to af de mange kasser, som jeg er puttet i, ikke kun af andre, men især af mig selv! Nok om det nu..
Bloggen er forsømt, kan ikke bestemme mig for om det var det, og om jeg skal forlade den og bruge energien på Instagram og Facebook? Kan en blog udsende negative energier? Ofte når jeg tænker blogindlæg, har jeg lyst til at råbe højt, skrive alle de grimme ord, der overhovedet kan komme ud af min mund, og dem tror jeg ikke nogen kan ha interesse i at høre eller læse. Formoder mine læsere, hvis I er her endnu, vil læse om mine strikke/syprojekter, som bloggen var tiltænkt at skulle handle om.


Imens jeg tænker tankerne til ende, kan I jo kigge på toilettasken eller hvad jeg beslutter mig for, at den skal bruges til. Den er syet af ægkanter fra det patchworkstof jeg har købt gennem de seneste år, et stort arbejde, men det har været det hele værd.

10 kommentarer:

  1. Hej Gitte
    Håber du snart får øje på noget positivt igen, jeg syntes i hvert fald det er dejligt at læse din blog og jeg ville savne dine indlæg hvis du beslutter at holde op med at blogge. Håber ikke det også vil betyde at du vil holde op med at sy, for du laver sådan nogle fine og spændende ting. Håber du får en dejlig positiv weekend med syning...

    SvarSlet
  2. Hvor ser den taske fin ud, det er altså en sjov ide. Tager du den med til Samsø? Glæder mig !

    SvarSlet
  3. Synes du skal blive ved med at blogge, ville savne dig ellers. Og det gør absolut ikke mig noget, hvis du bruger bloggen, til at få luft, det skal vi alle have, en gang i mellem.

    SvarSlet
  4. Det er da den fedeste taske. Du er altså utroligt dygtig.

    Jeg tror, vi er mange, der ikke rigtig kan finde vores ben i alle de platforme, der er til rådighed. De kan jo allesammen noget forskelligt. Min blog er i hvert fald hensygnende lige p.t. Men jeg prøver at følge lidt med, så blogland ikke dør helt ud. Det er jo her, hvor der er plads til flere ord og mere eftertanke end på de andre medier.
    Jeg tror, det vigtigste på en blog er, at man selv kan holde den ud. Og jeg lever fint med, at nogen bruger deres blog til at få luft for det negative, og andre slet ikke kunne drømme om det.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Der ligger et stort arbejde i din taske, men det er da det hele værd. Den er rigtig fed!

    Lidt men godt. Skriv, når du syntes og ikke når du tror, vi andre vil have det. Bloggen skal jo ikke være en belastning, men det glædeligt sted at have.
    God sommer og måske blogsommerfri :0)

    SvarSlet
  6. Det var da den fedeste idé og taske, jeg længe har set. Den er skøn!!!!
    Hvad jeg har at sige om blogskriveriet vil blive gentagelser af det ovenfor skrevne. Jeg er selv en uregelmæssig skriver, fordi jeg kun skriver af (og når jeg har) lyst.
    Hvis nogen ikke kan leve med det - bare ærg'ligt for dem selv!
    Din blog er spændende, og jeg nyder de indlæg der kommer i den.

    SvarSlet
  7. Man skal blogge når man har lyst og når man føler for det. Og når man syntes man har noget..Min råd er skriv hvad du har lyst og når du har lyst....

    SvarSlet
  8. Jeg kan såmænd ikke skrive noget, der ikke allerede er skrevet.
    Jeg er ikke nogen stabil blogger, der kommer et indlæg, når jeg har noget på hjerte eller noget nyt at vise frem.
    Jeg har fulgt din blog længe, og jeg sætter pris på dine indlæg, også dem der handler om livet, når det gør ondt. Jeg følger dig også på IG, men for mig bliver det aldrig det samme som et blogindlæg

    SvarSlet
  9. sjov ide at bruge ægkanterne i stedet for at smide dem ud, hvis man syr meget bliver det jo til mange.
    Synes også det er svært at skrive indlæg når livet gør ondt, men livet er jo nu engang ikke lutter lagkage.
    Har selv haft et svært år, hvor det ikke er blevet til mange indlæg, netop fordi der har været for meget negativt, men det hører jo osse med til at være menneske, så måske skal vi bare vælge at skrive om livet som det er.
    Jeg øver mig i at blive bedre til at skrive indlæg igen. For jeg ved at det gør godt og at alle er åbne for det man skriver og klar med et råd, så man kan komme videre.

    SvarSlet
  10. Jeg er lidt ked af at de forskellige blogger syntes det er svært at skrive. Vi som læser forventer på ingen måde at i konstant er på og skriver alle mulige spændende indlæg. Vi følger jo bare med og nyder når der kommer noget. Personligt hygger jeg mig med at følge med i forskellige debatter, læse om sorg og glæder. Børn som bliver født, nogen som bliver gift, nogen med sygdom og nogen med sjove og inspirerende ting. Det er rart at variationen er så stor og forskelligt, men trist hvis nogen sætter deres mål så højt. Man behøver jo ikke nødvendigvis et langt indlæg med masser af skrift. Tit er det fint med billeder og få kommentarer. Mange vælge jo også en blog pause hvilke jo er fint.
    Tit er det sådan at hvis en blog pludselig forsvinder så bliver der lidt et tomrum. Personligt savner jeg stadig nogle blogs som pludselig en dag bare var væk.
    Så Gitte, tag det roligt. Nyd din blog og skriv når du har lyst. Flot at du deler din bekymring med os, men tror vi er mange som ville blive ked af det hvis du opgav din dejlige blog.
    Mange sommerhilsner fra Lina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...