fredag den 24. juli 2015

Strik for en god sag..

Forskellige ting har drillet i denne uge, blandt andet er min søn ramt af et attak, denne gang værre end de tidligere han har haft. Det er drønhårdt at være pårørende, og jeg tænker altså, at det er endnu værre som mor. En mor har kontrol over tingene, kan klare hele verden hvis det dog bare kunne lade sig gøre. Sclerose er uforudsigelig, ingen prognose at forholde sig til, kun håbe det bedste.
Der hvor jeg føler at jeg kan gøre en forskel, udover at støtte ham, er at deltage i forskellige tiltag, som kan samle penge til forskning. På facebook er der en gruppe hvor vi strikker og hækler, både grydelapper og karklude i grønne nuancer, disse sælges på Strikkefestivalen på Fanø, den sidste weekend i September. Al salg går direkte til forskning, kun fordi man bruger af eget garn eller køber til formålet.


Hvis nogen har lyst at deltage, vil det gøre mig så glad. Tag gerne kontakt til mig eller tjek gruppen på facebook.

2 kommentarer:

  1. Det må bestemt være hårdt! Jeg sender dig mange tanker! Jeg og manden har haft sygdommen inde på livet i form af en god ven. Jeg deltager derfor også i gruppen og har indtil videre strikket 2 klude til det gode formål. Jeg synes, det er en rigtig god måde at indsamle penge og samtidig sætte fokus på sygdommen.

    SvarSlet
  2. Det er så svært, når ens børn er ramt af sygdom. Jeg håber det bedste for din søn.

    Jeg synes, det er sådan en fin idé med de grønne klude, og jeg har bidraget med tre klude, som er på vej med posten.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...